جهان پ.و.ر.ن.و.گ.ر.ا.ف.ی.ک

مزد آن گرفت جان برادر، که نموده شد و آبدیده‌تر! هر چه هولوگرام در جهان بود را به هیچ‌ انگاشت و سر خود گرفت، که این‌گونه باشد طریقت نموده‌شده‌گان و آبدیده‌گان. که در آبدیده‌گی استعارتی باشد بر اهل معنا، همو معنا دریافت که او آبدیده بود.

شمال از شمال غربی یا جنوب از جنوب شرقی؛ با لعبتان پی‌چی‌فوورووم یا با برقعِ ننه کلثوم، بر مصاحبت دوستان یا بر مصاعبت دشمنان...

                                                         هیچ یک سخنی نگفتند

                                                                 نه میزبان

                                                                     و

                                                                نه میهمان

                                                          و نه گل‌های داوودی

جهان با هولوگرام نادیده‌اَش بر گرده‌ی نموده‌شده‌گان پا می‌فشارد که هین، منم! و زیرک آن‌که گرده اندکی رها کرده، دمی فرو برده و بر مدار خویش چنان رود که جخ نه جهانی بوده و نه گرده‌ای.

بیت:

                                                ما را سری‌ست با وی که گر خلق روزگار

                                               دشمن شوند و سر بنهند هم بر آن سریم!

که        کلفتی از پوست خود شماست، تعارف نمی‌کنم به جان شما!

که        لکاته‌گی دیفالت کون و مکان است، باور بفرمایید قربان!

که        ما هماره پند قائد خویش به گوش گرفته " هم بر آن سریم" 

که       "چون دوست دشمن است، شکایت کجا بریم" ها را رها کن جیران، ببخشید عاشقا، اندر دل آتش درآ، دیوانه یا ویرانه یا بیگانه هم حتا بشو، ت.خمت نباشد ای دیر به‌دست آمده که بس زود، آتش زدی و چون دود و اینا و مباد که بروی و از جنوب از جنوب شرقی و عبدالمالک ریغی و ما بمانیم و حوضی و ابریقی.

و تمت هذا به یوم ثمانی شهر اغسطس فی سنه تسع و الفین

نظرات 10 + ارسال نظر

هورا
بالاخره بعد از صد بار باز کردن بلاگت خوندمش.
ماشاالله به تو

nergal 30 مرداد 1388 ساعت 18:49

سلام برادر
دیدی آخر متن به تو غلبه کرد؟ و من لذت کردم، اتوبوس کردم، خانه کردم، پروتکتورهای جدید کردم، که به‌ره‌کاللاه، هولوگرافی کردم. شب تنها بودم، که خانه بودم و این پست من را ندید.
براوو

[ بدون نام ] 1 شهریور 1388 ساعت 06:55

I AM SORRY ,I DO NOT KNOW PERSIAN SO JUST USE ENGLISH,I COME FROM CHINA ,NOW I LIVE IN AUSTRALIA AND IAM A STUDENT. I HAVE NOT SO GOOD ENGLISH.
I proposed to you on this number 142,857 are interested in the issue .Long history in China, I found many clues and its related and affect the development of China for thousands of years, which includes the famous yin-yang theory,
I have done some research, If you are interested in and join me in research,
e-mail to me (547763911@qq.com and kevin547763911@yahoo.com.cn).
Thank you
KEVIN

ر 11 شهریور 1388 ساعت 02:04 http://rasoolpapaei.blogfa.com/

نازلی 23 شهریور 1388 ساعت 00:14 http://fasle5th.blogfa.com

یوزپلانگانی که با تو دویده اند یا از همین خیابانها ... فرقی نمی کند ... اما بیا اونورا ...

0098 31 شهریور 1388 ساعت 15:19 http://www.akhtarake0098.blogfa.com

khosheman amad

من نمیدانم اینها مونولوگ های نجوا طوری بود یا دیالوگ های حکمت آمیز .

بد نام 11 مهر 1388 ساعت 06:58 http://www.zanivahshi.blogfa.com

0098 14 مهر 1388 ساعت 19:50 http://www.akhtarake0098.blogfa.com

ma filter shodeim
ama dalil nemishavad

شکارچی 20 مهر 1388 ساعت 17:19 http://www.zanivahshi.blogfa.com

تاریکی و سکوت....
پیچکم..
هرز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد